38+1 de evi temizledik.1 gün sonra öğlen 12 de sızıntı şeklinde su geldi. Akıntı deyip çamaşırımı değiştirdim yine geldi. Sonra uzandım yarım saat kalktım aynaya baktım ki iki bacağımdam iki damla akıyor. Eşimi aradım geldi hastaneye geçtik. Malesef dr un mesai saati biteceğiiçin acil sezaryen dedi. Ve normali yaşayamadan sancı bile görmeden başka hiçbir belirtim yokken sez oldum.17.30 da kızım kucağımdaydı 3.5 kilo.