isimsizbebek Deletedmom399 benim de öyle. İlk duyduğumda çok hoşuma gitmişti bana çok farklı bir isim gelmişti sizi çok iyi anlıyorum su an♥️🤗 çok teşekkür ederiz. Siz hamilesiniz sanırım. Öyleyse hayırlısı ile kucağınıza alırsınız umarım. Kolay doğumlarıniz olsun. Bişey sormak isterseniz seve seve ♥️♥️♥️ ben de memnun oldum 💐
Deletedmom399 isimsizbebek Rabbim nasip ederse Kasım başında kucağıma alacağım inşallah evladımi🤲🏻💞Çok teşekkür ederim Allah razı olsun🥰 Hepimiz sağ salım kavuşalım inşallah,kavuşmuş olanlar da bir ömür hep el ele olsunlar inşallah 💞💞💞
Degisken Nilcem kalben mi? 🥰🥰 çok güzel. Bende koymak isterdim şuan.Ama eşim bu ismi de kabul etmez.🙄🙄
srparsln Gizocan ilk kızımım ismi Nazlı ikinci kızımım ismi Ayşe Nil🥰 Nazlı çok uyumlu bir çocuk. İkinci kızım henüz 20 günlük inşallaj sizin ki de uyumlu sakin bir Evlat olur🥰
SeHer1909 Nil_ isim kuzum . Eslem kayınvalidemin adı Karaca da babasıyla benim cok sevdiğimiz bir isim
Nil_ SeHer1909 saglıcakla kucagınıza alın inş 🙏 çok şanslısınız kayınvalidenızın ismi modern bir ad oldugu için 😊
Kubrabyhann D3rya Defne ismini beğeniyorum ama 2019 un en çok konulan isimlerinden biri olduğu için kararsızız 😕
Mom72727 Tüm teoriler tahminler testler takvimler hepsi boşa çıktı hep erkek demişlerdi bende aksine rüyamda hep iki kızım olduğunu gördüm eşimde o yüzden Rüya koyalım dedi 😊 Büyük kızımın adı Asya küçük kızımın adı Rüya olacak 💓