isimsizbebek bende çok duymadım isim olarak ama ilk duyduğumda içimde bisey kanatlandı ve daha hamile değilken bile belliydi kızımın ismi 🥰 Ne kadar güzel Rabbim hiç ayırmasın nice 30 yıllarıniz olsun 🤲🏻 Eminim çok çok güzeldir Gülce ablamız bizde sizi sevdik tanımadan kendi adıma çok memnun oldum 🥰☺