Bende 12+5im prilam kullandım fayda etmedi 2ayda 9kilo verdim şimdi ise Dramamine kullanıyorum hafiflettigini düşünüyorum ama gene de her sabah kalktığımda direk mutlaka kusuyorum sabah kusmalarim hiç geçmedi kustuktan sonra bı tane içiyorum bu haptan iyi geliyor tavsiye ederim ikili tarama testi yaptırdım çok şükür sorun çıkmadı 3lu4lu yaptırmayı düşünmüyorum şeker yüklemesi de yaptırmak istemiyorum bir tek ayrıntılı ultrosona giricem Allah izin verirse benimde %55kiza benzetti geçen hafta ama net belli değil dedi Allah’ın izniyle sağ saglim sağlıklı bir şekilde hayırlısıyla kucağımıza almakta olur inşallah 🙂💜