23 Kasım gözüküyor bizimki de 🙈 mide bulantılarım yavaş yavaş geçmeye başladı şükür eskisinden daha iyiyim yanı böyle olunca da prilamı bıraktım, dün kontrolde doktor kendini göstermedi ama sanki erkek olarak gördüm ama kesinlikle kesin bisey demiyorum 2 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi bekliyoruz bakalım bu arada suan 13+3 günlüğüz 🐣