Yaseminakkoyunk Esmerkiz34 2 gün kala yapmıştım pozitif çıkmıştı geç döllenme falan olunca 2 gün bile fark ediyor bazen bence biraz daha bekle hem hayal kırıklığına uğramazsın inşallah gebesindir kuzum
Gamze1612 Esmerkiz34 canım ben adetten 1-2 gün önce yapmıştım pozitif çıkmıştı şu anda 13 haftalık hamileyim
Esme1989 Esmerkiz34 bende adete 4 gün varken normal testte öğrendim canım ve adet günüm yarın bugün kan testim 74.60 çıktı. Bir iki gün sonra belki seninde çıkar var mı hiç belirtin şuanda canım
Esmerkiz34 Yaseminakkoyunk şubat ayında 8 haftalıkken kürtaj oldum tedirginim kurtajdan sonra hamile kalıp kalamaycagimdan🙄
Yasemin0728 Esmerkiz34 canım hiç tedirgin olma bende 10 haftalık tek yumurta ikizlerime hamileydim 2019 Mayıs ta kürtaj oldum kalp atışları duyulmadığı için sona Aralık’ta hamile kaldim ama oda kimyasal gebelik mis neyse tedirgin olma kürtaj dan sona hamile kaliniyo sadece takmamaya çalış stres yapma
Aaaasli Hatırlamıyorum ama benim de baya vardı sanki bir hafta falan vardı yapmıştım pozitif çıkmıştı ama o kadar garip ki 3 gün öncesinden falan tekrar yapmıştım negatifti demekki ne kadar farkediyor 3 gün bile
Esmerkiz34 Gamze1612 ya erken gebelik testi alıp yapayım dedim ovulasyon günümden beri kasiklarimda ara ara batma oluyor akılık çok karışık
Esmerkiz34 Esme1989 ya erken gebelik testi alıp yapayım dedim ovulasyon günümden beri kasiklarimda ara ara batma oluyor akılık çok karışık
Gamze1612 Esmerkiz34 canım meme ucuna bak ben ordan anlayıp 1-2 gün önce test yaptım. Kasık agrısı adet ile aynı olabiliyor meme ucunda koyulaşma kahverengi büyüme varsa ve damarların çıkıyorsa yap bence
Esme1989 Esmerkiz34 canım benim evde ovulasyon testin varsa ondan yapabilirsin ben ilk öyle anladım istersen bir yap bak ikinci çizgi çıkacak mı.
Gamzebydmr Esmerkiz34 Erken gebelik testinde de görülmeyebiliyor canım en iyi sonuc bence adeti 2 gün geçmesi
Tugce1803 Esmerkiz34 3 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama hamileyim. Beklemen gerekiyor bana göre☺️
Gamzebydmr Esme1989 Ovulasyon testi ile anlaşılıyor mu ben dün yaptım ovulasyon testi ve adete 4,5 gün var çift çizgi çıktı acaba normalde gebelik olmasa tek çizgimi çıkıyor
Ege-neslihan Esmerkiz34 3 gün önce yapmıştım pozitif çıktı ama bu erken gebelik testiyle çıktı ve çok silikti productor die bişeydi markası
EmineTavan Esmerkiz34 ilk gebeliğimde 1 hafta kala yaptım çok az silik Bi çizgi gördüm adet günümü beklemeden kan testi yaptırmıştım beta 66 cıkmıştı şimdi 20 aylığız 💞