Ayse154 Merve-26 aa ne güzel ins benimkide iner cümlemiz sağsağlim Bi avazda alırız kucağımıza inşallah.
Dkk 38+5 ✌🏼 ne sancı var ne nişan 🤔 haftaya 39_+4 te kontrolümüz var bakalım o zaman çatı muayenesi de olacağım bakalım neler olacak 😅
Merve-26 Dkk çatı muaynesi tetikliyo doğumu diyolar lakin bana 38 ve 39 da çatı muaynesi yapıldı leke bile gelmedi😅
Dkk Merve-26 vaktini bekliyor demek ki kuzular 🤩 En hayırlı zaman an buyursun gelsinler 9 ay bekledik 2 hafta sahan bekleriz 😍
Merve-26 Dkk Amin ne güzel demişsiniz 🤲😊 işte daralınca böyle gelmediği hergün stres yapıyorum kendime😔
Prensesimiz_ Sedaahmett ah ah bu Mayıs annelerin hep aynı derdi gerçekten inanamıyorum bize😂 her yorumu aynı ben diye okuyorum😂 bugun 40.haftam doldu bende de ne bi sancı ne baska bişey napıcaz hanımlar😂
Tumurcuq 40+6 olucayik artik…nisanim geldi dün oda cati muaynesinden sonra geldi…ama sancim filan yok..ne yapcam bilmiyom ya😭😭