Merve-26 39+2 olduk bugün kontrolüm vardı nst de sancı bile çıkmadı bebek dönmüş olsada başı daha oturmamış ama benim dayanacak halim kalmadı yürüyemiyorum belim ve kasıklarımdan duyduğum şeyleri deniyorum ama hiç bişey tetiklemiyo doğumu kafayı yiyebilirim her an😭
Sedaahmett Merve-26 40+3 😂 çatlamama ramak kaldı 😂 dün kontrolüm vardı. Nst cekildi, hic sancim cıkmadi. Başıda kanala girmis biraz dedi doktor. 3 gün sonra tekrar gel dedi. Cumartesi gunü gidecem yani. Tekrar nst cekilip açıkliga bakilacak. Açıklık uygunsa yatış yapariz dedi .suniyle dogurcam 😭
Mehtapp93 Merve-26 aynen bende 39 haftalığım hiçbir belirti yok denemediğin şey kalmadı olmuyo gelmiyo o kdr ağırlaştım ki artık oturduğum yerden kalkamıyorum yatakta dönemiyorum yürüyemiyorum 😞
F_nur34 Merve-26 bugun 39+2 dün kontrolüm vardı hiçbir belirti yok yarın yine nst var doktorum 1 haftan daha var diyor umarım 1 haftada gelir 🤦♀️
Sonay38 Merve-26 35 haftamdan beri sancım var ama doğmuyor 🤦🏻♀️ 38+4üz bu gün gittim sancı var bebek kanalda açılma yok 😬 çok sıcak nefes alamıyoruz maskeden yüzüm pişti bugün biraz daha hastanede kalsaydım al beni sezaryene neyi nerde kalıyorsa diyecektim
2kizanasi 39+3 ten selam 🤸 sıfır belirti sıfır sancı, dün kontrolüm vardı nst çatı muayenesi vs herşey yolunda bekleyebiliriz dedi doktorcuğum, Öyle kolaysa sen bekle diyemedim .. 🙄
Merve-26 2kizanasi bugün ben dedim artık dayanamıyorum diye istiyosan bugün keser alırım dedi kaldım😄
Merve-26 Sedaahmett yaaa 40lı haftaları görmekten korkuyodum ama bende oraya doğru gidiyorum.Rabbim kolay ve çoookk yakında doğumlar nasip etsin cümlemize vallahi zor vücut artık isyan ediyo
Prensesimiz_ Sedaahmett ah ah bu Mayıs annelerin hep aynı derdi gerçekten inanamıyorum bize😂 her yorumu aynı ben diye okuyorum😂 bugun 40.haftam doldu bende de ne bi sancı ne baska bişey napıcaz hanımlar😂
Merve-26 F_nur34 Aa hafta ve günlerimiz aynı😇inşallah haftaya gelirler sağlıkla artık bendede tık yok doğsun diye uğraşcağım aklima gelmezdi
Sedaahmett Merve-26 amin canım inşallah. 🤲Valla gercekten vücut isyan ediyor. Birde sıcaklar başladi. Nefes alamiyor gibi oluyorum bazen. Kaç gecedir uyku uyuyamiyorum zaten
Merve-26 Sonay38 Ayy evet maske ayrı dert zaten zor nefes alıyoruz bazen çok bunalıyorum bende sezeyan ordan bana göz kırpıyo.Allah kolaylık versin senin sancında varmış birde
Merve-26 F_nur34 bebekde bi sorun olmadığı sürece beklicek çünkü normal doğum yanlısı bi doktor suni sancı vermek istemiyorum zamanın var biraz daha dedi sanırım son çare suni sancı vericek
Sonay38 Merve-26 vallahi banada göz kırpıyor😂 sancım var bide kertenkele görümcem var yardıma geldi güya bir haftadır daha çok rahatsızlandım. Ne yemek ne bi bardak su herşeyi ben yapıyorum. Birde sürekli pff sancın niye yok niye gelmiyor bi dogmadı diyor. O öyle dedikçe doğurayımda başımdan gitsin istiyorum.
Cengizelif Merve-26 mayıs annişleri bize dua edin biz yarın 38+1ile doğuma giricez darısı sizlerin başına sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😊
Merve-26 Cengizelif Amin🤲 Rabbim kolaylaştırsın inşallah sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın birbirimize dua edelim mübarek günlerde😊çok çok güzel bi doğum hikayeniz olur umarım
Ayse154 Bende 38 haftalık oldum. Karnım daha inmedi. 39 da gitcem kontrole inş o zamana kadar gelir 😊
Merve-26 Ayse154 birkaç gündür indi benimde birden😄Allah gönlünüze göre versin gerçekten doğurmakta büyük bir nimetmiş
Ayse154 Merve-26 aa ne güzel ins benimkide iner cümlemiz sağsağlim Bi avazda alırız kucağımıza inşallah.