bebegim_28 Ya kızlar bem bebek bakım seti için mustela alıcaktım sest halinde 250tl arkadaş da eyüp sabri tuncer bebek bakım setini almış 80 tl organik falan dedi kafam karıştı en iyisi olsun istiyorum evet ama gereksiz masraf yapmak istemiyorum Eyüp sabri kullanan memnun olan var mı aranız da🤔🤔
Sezensu bebegim_28 İmkanın varsa mustela Al canım zaten çok üzün süre gidiyor yeni Doğanken kullan en azından istersen onlar bitince başka marka alırsın. Bebeğin de biraz daha büyümüş olur o zamana
Arinna bebegim_28 mustela tek geçerim. Tamam fiyatlı ama herşey var içinde gözü kapalı kullanırsın. Cildiyle temas eden şeyler gereksi değil bence. Büyük boy oluyor 6 7 ay kullanırsın belki daha fazla. Göz yakmıyor konak veya başka bir alerjik durum yaratmıyor. Öyle olsa doktor doktor gezip yine para ve önemlisi canı acıyacak.
begumseker _Koncuy_ sırf kolonya olur mu.. şampuandan sıvı sabuna, kremden diş macununa kadar herşey var🙃
2kizanasi Eyüp Sabri Tuncer kolonya vs markası diye biliyorum bebek ürünlerini sizden duydum yeni piyasaya sürülmüş olabilir mi 🤔 Komple seti almak zorunda değilsiniz bence sadece kullanacağınız şeyleri alabilirsiniz :) ben mesala sadece şampuan aldım yağ losyon vs kullanmayı düşünmüyorum
bebegim_28 2kizanasi şampuan yağ ve pişik kremi istiyorum bende sadece bunları da set olarak da satıyorlar
bebegim_28 Arinna doğru söylüyorsunuz benim yeğenim alerjik bebekti kan bağı olunca benimkinde de olabilir 😁 en iyisi mustela tmm karar verdim çok teşekkür ederim ☺️☺️
Flzgo bebegim_28 Eyüp sabri tuncerin bebek ürünlerini hiç duymadım. Mustela eczane markası ve en iyisi. İnstagramda mühendisinoglu isimli bir hesap var bebek ürünlerinin içeriklerini paylaşan bir hesap tavsiye ederim. Bende mustela almayı düşünüyorum set almayacağım. Tek tek alacağım çünkü bebek yağı almayı düşünmüyorum. Hemen hemen tüm bebek yağlarında petrol varmış :(
ozgeya bebegim_28 eyüp sabri tuncer’in içeriği sanıldığı kadar masum değil.o yüzden içeriği temiz ürünler kullanmanızı tavsiye ederim. ben mustela kullanıyorum bebeğimde.gayet de memnunum.ayrıca set olarak almanıza da bence gerek yok.içerisindeki bebe yağı kullanılmıyor.şampuan,losyon ve pişik kremi kullanılanlar.
Leylali Seti kendin de yapabilirsin eğer yüklü geliyorsa. Ben şampuan minoris ve siveno ,deterjan minoris, pişik önleyici mustela, bebek yağı biobaby aldım. Hepsinin içeriği temiz ve zararsız maddeler tavsiye ederim.
misra88 bebegim_28 ben de mustela alacağım ama ebebeğin ürünlerinin içeriği güvenilir onlara da bakabilirsiniz
bebegim_28 Busimss ben duymuştum ama bakmamıştım hiç arkadaş çok övdü kafam karıştı ama yok karar verdim mustela ☺️
_Koncuy_ bebegim_28 valla canım bende daha hiç o araştırma aşamasına gelmedim daha 10+4′üz. Ne desem yalan olur ☺