Benim hiç iştahımın kaçması gibi bişey olmadı tam tersi çok yedim 2 ay sağlıksız beslendiysem 7 ay güzel beslenmişimdir Yumurtaymış bademmiş cevzmiş somon muzmuş düzenli yedim ablam senin 4 5 kilo olur çoçuk diyordu şakasına zaten boğazımıda seven biriyim.Ama şuan 39+5 im ve bebeğim 2600 gr önce üzülüyordum şimdi hiç üzülmüyorum normal doğum olursa kolay olur diyolar ve araştırdım biraz bir bebeğin anne karnına düştüğünde kilosu genetik olarak belli olurmuş Potansiyel kilosu kaç kilo olacağı yani illaki beslenmeyle artar azalır ama doktor çok zorlamaya gerek yok diyor kilo için Eşimde 1600 filan doğmuş şimdi boylu poslu kilosuda ideal😂Yani sizde üzülüp korkmayın doğunca inşallah büyütücez emzire emzire😍🤗