Kubra52 Deletedmom399 bende dun gittin 15+4 idim hiç sormak aklıma gelmemiş cnku cinsiyet degişikli oldu şaşkınlıktan sormamışım
perihankrkya Hav12316 benimde ileriden gidiyor kuzum . Su azlığı için havuç suyu içiyorlardı galiba diğer postlarda okumustum öyle hatirliyorum ama bilemedim ki ya.
Dilos1645 Hav12316 26 haftalıkken kontrolüm vardı 975 gram demişti minnağım için tek duam 3 kilonun üstünde doğması🙏🏻🧿
fosforlukalem Dilos1645 ben de geçen hafta 26 haftalıkken gittim 980 küsür bişey söyledi doktor. Ben 1 kilo olmasını bekliyordum. Normalmiş demek ki gerçi doktor da güzel demişti kilosuna. Sizi de görünce rahatladım
Evrenim Hav12316 bizde 27+3 haftalıkken kontrole gitmiştik 1kilo 167gr dedi doktorumuz. Şimdi 28+4 olduk haziranın 3de kontrolümüz var bakalım ne kadar almışız.
gzmdnz35 24+1 de 810 gr dı şuan kaç oldu bilmiyorum 😍 kilo alım faydasını kaşar yoğurt muz Fındık yumurta ve sade soda buna bağlıyorum 🐥💜
Evrenim Dilos1645 valla ne yalan söyliyim özel bişey yemiyorum normal ne yiyosam o 😁😁. Muz yemeyi çok seviyorum ama günde 3-4tane yiyorum
Dilos1645 fosforlukalem doktor bana da kilosu gayet iyi demişti ben de sen gibi 1000 gram der diye bekliyordum ama iyi kilo deyince rahatladım buraya da bakıyorum maşallah daha iyi kiloda olanlar var o yüzden ne yiyor ne içiyor bu hamişler meraklandım😀
fosforlukalem Dilos1645 nesquik diyorlar genelde ya da kaşar peyniri. Sırf bebek kilo alsın diye nesquikli süt içmek istemedim katkı maddesi vs diye. Baktım ilerleyen haftalarda da düşük o zaman düşünürüm içmeyi 😅
Srnsnkl Soda gerçekten bebişlerimize kilo aldırıyor mu kızlar ya sade soda bir gün içmesem ertesi gün mutlaka içiyorum sevdiğimden inşallah faydası vardır ☺️
Dilos1645 fosforlukalem muz ve kaşar duymuştum bende fırsat buldukça yiyorum muzu fazla yemek istemiyorum kabızlık yapıyormuş kaşarda kendine kilo yapma riski var 😬
fosforlukalem Dilos1645 muzu normalde de sevmem kokusunu filan. Hamile olduğumu bilmiyorken mide bulantısı yaşarken yedim ve istifra ettim. Orda bi tiksindim bi daha da yiyemedim midem kalkıyor görünce bile 🤦🏻♀️