Aysenn Akile siz istediğiniz ismi belirleyin , selvetle beraber kulağına o söylensin ama selveti herkes bilmesin 😊 Selvet Dila kulağa hoş geliyor gibi 🤔🤗
EnverNeslihanKarademir Bencede selveti sona koy yoksa senin 2.isim söylenmez. Anlamıyorum ya bu kayınvalideler ne kadar anlayışsız 🙄
esrmhmt Sahra selvet güzel bence😁 ya varya allah iyi insanlarla karşılaştırsın bence benim kendi anne babamın ismi hasibe memiş eşimin döne şevket koyulacak gibi falan değil erkek kardşeşim olsa kendi anne babamı koymak istese inan koydurmam kayınbabamla kayınannemede dedim valla üzgünüm ama tüm aile bireyleri olarak isimleriniz koyulacak gibi değil onlarda zaten hazır yok yok koyma zaten diyor az anlayış ya bu çocuğu 9 ay ben taşıyorum ben doğurucam bırakta ben koyayım. Ben eşimle evlenmeden anlaştım bu isim konusunu o derece😂