elifincennetkusu Selam kızlar 27+2 haftalık hamileyim.Haftaya 7.aya giriyoruz ve ben kontrole gitmeyeli 1 ayı geçti.Aslında geçtiğimiz hafta salı günü kontrol vardı 4-5 haftada bir oluyordu ama doktorum doğuma gitmişti acil olarak o yüzden randevümüz ertelendi. Ve ben kızımı artık görmek istiyorum ayrıca merak de ediyorum acaba bu haftalarda kaç kilo civarında kac cm oluyor? Amacım yarıştırmak değil merak ediyorum lütfen konuyu farklı yerlere çekmeyin 🙏
Gamzeli elifincennetkusu 27+4 haftalık hamişim bende pazartesi gidiyorum doktora aradan 1 ay sonra bende merak ediyorum sana yazarım kaç kilo kaç cm diye 😊
Deletedmom_879 elifincennetkusu persembe kontrolum vardı 26+1dik 1kilo 100 gramdi boyunu soylemiyolar ama her annenin bünyesine gore yediklerine göre genetigine göre degisiyo bebislerin kilolari😊 saglıkla gelsin tüm bebisler🙏 canim bu arda ben 6. Ayima yrni girdim sen nasi 7. Ayina girmis oluyosun😂
Fatmaerkan elifincennetkusu bende 27+1 hafta 1kg 35 cm dedi doktorum değişiyor bence sağlıklı olsun bir avazda kurtulalım inşallah 🤗🤗🤰🏻👼
curcun Canım ben dün gittim doktora 26+5 tik 969 gr 33 cm dedi bilmiyorum bana da kilosu boyu az gibi geliyo sanki
Beyza12344 curcun ben de dun gittim 1 kilo 36 cm cıktı doktor ust sınıra yakın gayet ıyı dedi endişelenme
Kbr_toprak Ben de 26+4üm geçen hafta 850 gr civarı 32 cm di ama bebeğe göre değişir değerler haftadan haftaya da değişir sağlıklı olsunlar inşallah 🙏🏻
YagmurAnnesi Haftamizda 912 gr. 32 cm demisti doktorumuz. İllaki bebekten bebege ve yediginiz seylere gore bebeginiz kilosu degisir. 😊 Allahim saglikli bir sekilde kucagimiza almayi nasip etsin insallah.
KaderAkkabak96 Ben 24 haftalikken qitmistim en son 650 qram 30 cm di iyi mi bilemedim😄 suan 26+5 haftalik olduk❤
merry8y bende 24+0 da gitmiştim 722 gr 32 cm di 28+0 da gideceğim çok merak ediyorum umarım kilosu boyu artmıştır☺🙏
Sinemstf Denizim hadi ya bu amerika gerçekten değişik 😀 bana da Türkiye de doktorum ultrason çıktısındaki FL yazısını 7 ile çarp demişti 😀 ben daha gitmedim burdaki doktora perşembe gidicem bakalım , ultrasonlar falan TR deki gibi değilmiş biraz eski modelmiş gerçekten de öyle mi?
Adabahar Ben de 26+5 te gittim 950 gr ve 34cmidi ama okudum bazı anneler 1200 1300 yazmış şok oldum insan ister istemez kıyaslayıp acaba düşükmü benimki diyor sağıkla gelsn tüm yavrularmz
mlkdmr Adabahar bebeğin büyüklüğü her zaman iyi bir şey değil bunu da unutmamak bu yüzden cok da kıyaslamamak lazım sanırım. Genelik şekeri de mesela iriliğe yol açıyormuş. Bence telaş yapmayın. Doktorunz bir şey olsa söylerdi zaten 🙂
MetininAnnesi1 27+2 de gittim bende 1100 gr dedi boyunu bilmiyorum ama kilosu haftasyla uyumlu dedi dr
Beyza12344 MetininAnnesi1 ultrason fotosunda fl yazan yeri 7 ile carpınca boyu cıkıyormus canım merak ediyorsan
rfanKarar Bizimde 28 haftalık 1500 kilosu ve gelişimi 1 hafta önden gidiyor dedi bu noluyor yani bilen var mı
elifincennetkusu rfanKarar Yani boyu ve kilosu şuan 29.haftada olması gereken bi bebeğe göreymiş.O zaten zamanla değişiyor