Merhaba herkese,
yarın ilk doğumum ve tecrübesizim sezaryen olacağım herşeyim hazır olunca kafama deli sorular takıldı😁 daha önce tecrbe edenler yazarsa sevinirim,
Makyaj yaparak girmek istiyorum bu beni daha iyi hissettirecek gibi, makyajdan kastım fondoten vs değil, kirpik taktırıcam ve hafif göz altı kapatıcısı , belki biraz da dudak nemlendiricisi.
ikinci olarak ta french yaptırmak istiyorum bugun ama sildiriyorlarsa boşuna yaptırmıyım diye düşünsüm. Saçlarımda maşalı olacak tabi toplayacağım ama çıktığımda kısmen fotolar için haZır olmak istiyorum, sonrasında ağrılardan fazla bişi yapamam die.
öneri ve deneyimlerinizi bekliyorum🥰