Ttugbatrn bebeklerde koltuk altından ölçenleri hastalık durumlarında bekletmek zor oluyor. Huysuzlanıp ağlayabiliyorlar. Temassız ölçenler için de havanın sıcaklığını da katabiliyor diye yorumlar vardı. Onun için Braun kulaktan ölçenlerden aldık biz ama 3-4 ay önceydi. Virüs yoktu ve fiyatlar bu kadar uçmamıştı