Merhabalar benim 36 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu ve ölü Doğum yaptım ve bebekte hiç bir problem yoktu 2600 doğdu detaylı ultrasondada bir problem çıkmamıştı banada bir sürü test yaptılar bir problem yok otopside bir problem yok organ gelişimi herşeyi normalmiş böyle bir durum yaşayıp sağlıkla bebeği dünyaya gelen oldu mu allah kimseye evlat acısı yaşatmasın sadece bu durumu yaşayan anneler varsa yazsın