Gul6100 bir çok postta da söyledim hatta doktora da söyledim keşke doğursaydım da o elini öyle sokmasaydı o ebeden sonra Doğum korkum başladı atacak yavaş atlatmaya çalışıyorum gerçekten kendini bilmez öyle insan varki benim ilk doğumum olucak hiçbişey bilmiyorum alttan muayene nasıldır vs ne bileyim o niyetle gitmedim çünkü beni bir tersledi “ ohooo sen böyle yaparsan Doğum yapamazsın yanındaki sekretere diyor tamam tutma gitsin bırakmıyor falan o an acım olmasa kalkıp bi tane geçirirdim orda dengesiz karı sedyede yaptı muayeneyi doktor Çatala oturttu hiç acıtmadı