Emineliahmett 4 eylül benim. Uykusuzluk ve çatı agrım olmasa çok iyiyim fiziksel olarak. Ama suyum az olduğu için 1 aydır falan düzenli takipteydim dün biraz daha normal seviyede olduğunu gördük, doktorum istirahat edeceksin terlemeyeceksin dedi en azından böyle devam ederse normal doğumu da bekleyebiliriz dedi şimdi 1 hafta daha istirahat etcem. Squat falan başlayacaktım 1 hafta daha beklememi söyledi. Sadece akşamları hafif tempoda yürümek serbest şu anda.