Bensuu Kbrazcan benimde aynı tarihler erkek olursa 😍 erkek deri doktor bakalım pazartesi yine gitcez doktora 14 hafta olduk tam 3 aylığız annişler😍
Kbrazcan Bensuu benim de ay başı kontrol canım doktorum 2 seferinde de erkeğe benziyor dedi ama ay başı kontrolde netleşir dedi 😍
Bensuu Elaeda banada 12.haftada erkeğe benziyor dedi😍 eşim ultrosonda bilisini gördüm die çığlık attı 😂 çok değişşik duygular 😍
Kbrazcan Bensuu aynen bakalım artık net nolcak 😍 ikili test te kadın kıza benziyor dedi devlette gerçi herkese öyle diyormuş nedense 😅
Elaeda Elaeda burdan buna kayitli bi arkadasi bulabiliozmi acaba ben gecen hast tanistim.adi kaldi aklimda naptiki die o dedi bu program cok gusel die ama
AyeGlKarabulut tomurcukannesi aynı görünüyo hatta benim doğum günümde altı ekim oğlumu alacağım günde inşallah tahmine uyar aynı gün gelir 🤗