Arkadaşlar merhaba adete göre 7 ultrasona göre 6+5 haftalık hamileyim bugün doktora gittik bu zamana kadar herşey çok güzeldi keseyi vaktinde gördük rahimde güzel yerde dedi doktorum ama bugün gittim hem ultrasonda hemde vajinal ultrasonda duyulmadı böyle olup sonradan duyan var mo doktorum haftaya tekrar bakalım dedi ama korkuyorum kaybetmekten sürekli ağlıyorum