Snmchnulsy Benimde 9 ağustos gece uyuyamıyorum kıpır kıpırız. Pozisyon olarak ters dönmüş dümdüz yan yatıyor bu şekilde olursa sezeryan dedi doktorumuz.
Burcu_yildiz_0 Snmchnulsy benimde 9 ağustos gece bende karnıma bi yer bulup uykuya dalmakta zorlanıyorum tam dalacağım sırada da bebek kıpır kıpır oynamaya başlıyor🙄
MiNNAKIM02 Sermhiante malesef 8 nisana randevum vardı gitmedim ben Ankaradaym randevum şehir haastanesindeydi orada riskli dedim özele de gitmek istemedim kaldı öyle ama özledim bebisimi gidip bir ultrasyon kilo boy baktrmak istiyorum özelde muayane olaym diyorum
Milann Merveege 28+4 günlüğüz 25 kilo aldım 🙈 el ve ayaklarımdaki şişliklerden dolayı ayaklarımın altı çok ağrıyor onun dışında bir sorunum yok şükür 🙏
Duyguaydin81 Sweetmerve benimde 15 inde doğumum inşAllah nasip olursa 😂 bazen ağrılarım oluyor ama çokta sıkıntılı değilim şükür kızımda kıpır kıpır maşAllah tek düşündüğüm üşür diye hep uzun kollu şeyler aldım ama havalar şimdiden çok sıcak ve benim evim ara kat aşırı sıcak ne yapıcam bilemedim 🤷🏼♀️😂
Ilkannelikheyecani Benimde 19 Ağustos ama 5inden itibaren bekleyebiliriz dedi doktorumuz oyle boyle derken nasil büyüdük gerçekten inanamiyorum😊Rabbim hepimize sag salim bebeklerimize kavusmayi nasip etsin 😍
vrndozlem Tugce_S bilmiyorum ama sıcaklar basıyor istediğim pozisyonda uyuyamıyorum karnım büyüyor bunlar etkili olabilir😭
hellomum Sweetmerve Sweetmerve artık az kaldı 🥰 12 ağustostu benim de ama son kontrolde doktorum 3 Ağustos görünüyo şu an dedi heyecanla bekliyoruz 🙃🙃
Ellosluk Edauysun normal canım bi ara göbek deliğimin ağrısına ağladım 13ağustos gözüküyor benimde bayramdan sonra kontrolümüz var
Akduygu Ellosluk 26da tersti aşağılara vurmasından anlıyorum zaten bi hafta sonra düzeldi. Sonra 3 gün yine tersti..
Snmomr Bizimde görünen 11 ağustos kızlar 🌼 bugün kızçeyi göreceğiz randevumuz var bakalım şans dileyin 🧿💕
Merveyunus31 Sweetmerve sıcaklar bizi mahvedecek🤦♀️ ayaklarım şişmeye başladı ben agrım çok fazla malesef😔 allahım sağlıkla bebislerimozk kucagimiza almayı nasip eylesin inşallah
Edauysun Merveyunus31 ağrım nerken ne gibi sorunlarınız var benimd eöyle 6 dan sonra beni iyice zorlamaya basladı inşllh saglıcakla kavusuruz evlatlarımıza🙏🏼