Sweetmerve MinikTavsanim çok uykum gelmeye başladı sabah akşam ne kadar uyusamda alamıyorum uykuyu bazen ishal bazen kabızlık yaşıyorum şu an böyle 😂
Purelove46 Funda6034 benim de 20 Ağustos ta doğumum bebek makat üzere duruyormuş bi tedirgin oldum umarım son haftalarda baş aşağı döner..🤲
HilalHasan Purelove46 Benim de uygulamada 20 Ağustos görünüyor. Ayrıntılı ultrasona göre 15 Ağustos. ☺️
ulkuZehra 15 ağustos nasipse kizimla kavuşmamiz Bel agrisi ayak altlari agrisi disinda iyyiz şükür çok zor zamanda hamileligin son aylarini gecircez Ama bebişlerimiize kavusunca hepsi gececek🥰
Milann Merveege 28+4 günlüğüz 25 kilo aldım 🙈 el ve ayaklarımdaki şişliklerden dolayı ayaklarımın altı çok ağrıyor onun dışında bir sorunum yok şükür 🙏
MinnakLiva Sweetmerve 5 ağustos ama erken doğum diyor doktorumuz 15temmuzdan sonra her an doğurabilirim🤣🤣
MinnakLiva Merveege suyumuz fazla ve bebek hafta olarak çok önde, erken doğsa da riskimiz yok şükür bu zamana iğnelerle geldik zaten 😊