Nurdanekrem masaAllah sana 5 tane sezaryen zor olmadı mı senin için benim bir yengem 4 tane oldu 4.de çok zorlu süreçlerden geçti baya hastanede falan yattı doktorlar riski demesine rağmen 4.ye hamile kalınca baya riskli gebelik durumuna gelmişti ama siz masaAllah çok sağlıkliymissiniz sizi korkutmak için demedim lütfen yanlış anlamayın bildiğim bir şeyi paylaşmak istedim sadece Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin yengemin biri de duzensuz adet olduğu için bilmeden hamile kalıyordu 3.sezaryende bağlatti 7 yılı geçiyor hamile kalmadı bir daha ilk defa sizde duydum demek ki Allah dilerse ne yaparsan yap oluyor Allah hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin inşaAllah