Merhaba ben de size doğumlarımı anlatmak istiyorum ben beş doğum yaptım beşi de sezeryandı. En son doğumunda yani beşinci doğumunda tüplerini bağlattım bağlatmış olmama rağmen tekrar hamile kaldığını öğrendim ve şu an iki aylık çok şaşırdım çok tepki vermedim ama çok şaşırdım ya hani artık şey düşünüyordum beş tane çocuk dogurdum at onları büyütürüm biraz daha rahat ederim diye düşünüyordum ama hamile kaldığını öğrenince bütün planlarım hayallerim altüst oldu ama bunlar rağmen dedim ki Rabbim bana bunu nasip ettiyse gerçekten vardır bir hikmeti doktorunda hatta şunu söyledi bana bu çocuğun kıymetini bilir ne zorluklardan geçti de geliyor dediDoktoruma şunu sordum tüplerin bağlıyken nasıl hamile kalabilirim bir şekilde dokularımın iyileştiğini söyledi ve olabileceğini de söyledi aslında Benim merak ettiğim şu an benim gibi böyle tüpleri bağlı iken hamile kalan anneler var mı yada çok fazla sezeryan olmuş anneler var mı?