Duygu39 Melikekrtc1 hafiften hissediyorum hareketlerini. Cuma günü benimde kontrolüm var o zaman sorarım bende. İlk defa ntsye bağlancam
Yaman Duygu39 bnde 9 haziranda gitcem kontrole 32 haftalik olcam o zaman bidaki geldiginde nst ye baglicam dedi doktorum o yuzden sordum tesekkur ederim
Busrat_ Anne71 benimde 26 ama sezeryan olcak tam tarih belli degil 😁 bende artik zorlaniyorum son aylar zor derlerdi inanmazdim
Anne71 Busrat_ benim uşağın keyfine kaldım 😂 bende bu Zamana kadar çok enerjiktim hep öyle devam ederim sanıyordum öyle olmuyormuş 😂😂