Bir şey sormak istiyorum kızlar. Bugün tam 35+6 haftalık hamileyim sabah kalktığımda bişeyim yoktu ama bi kaç saat sonra karnımdan kasıklarıma doğru sanki kramp girer gibi ağrı girmeye başladı ve hala ara ara devam ediyor. Bebeğimi her zamankinden daha az hareketini hissettim bir sıkıntı olur mu acaba doktorada gitmedim. Kafam karıştı hiç böyle sancım olmamıştı