Dusuncelugebe45 Torro canım ya ne güzel 😊canım harf dediğim y harfi geçmişte yaşadığı sıkıntı ve üzüntüyü unutmayan bir harf. U ve ü harfleri bereketi getirir ama geç getirir diye okumuştum. A harfi algılama gücü yüksek ,mantık katıyor. M harfinin enerjisi de iyi . Ben bi süredir harf ve isimlerle ilgileniyorum, okuyorum ordan biliyorum. Bildiğim bilgilerle ondan pek y harfli isimlere yönelmiyorum . Ama y harfi yine de iyidir tabiki Umay’in harfleri güzel. Benim takip ettiğim analistler var istersen birinin röportajı y harfinin geçtiği buraya ekliyorum bi bakarsın canım . https://www.sabah.com.tr/aktuel/2013/12/16/isim-degistirenlerin-hikayesi Sen bi bak diğer röportajlarını da oku ıstersen 🤗
Dusuncelugebe45 Torro kemal haluk cebe isim hocası akrofonoliji üzerine instagramdan canlı yayın yapınca sor yine de çok bilgim yok sadece y kafamı karistirmisti benim epey bilgili değilim en doğrusu odur kafanı karışıyorsam kusura bakma 🤗görmüşken diyeyim dedim 🥰 Ama Umay gayet güzel bir isim hatta şuan tekrar düşünüyorum yine de koyayım mı diye
Torro Dusuncelugebe45 Ben söylemde mi bir sıkıntı oluyor acaba dedim, yok ne demek 😊 pek takip etmiyorum o tür şeyleri, benim tamamen ruhsal ilerliyor, teşekkür ederim yine de 😊
Dusuncelugebe45 Torro yok canim aynen ben içimde kalmasın nokur nolmaz diye dedim sen yine de köy miss gibi isim bende düşünüyorum şuan valla yeniden 🥰🧿🙏
Ezgi05 Destina ismini çok severim yıllardan beri kızım olursa Destina koyacam derdim sonra eşim sıcak bakmayınca ilk kızıma dolunay ismini koyuyum ikinci de kız olursa Destina koyacam dedim kendi kendime ama oğlum oldu 😂 bu arada Umay ismide kulağıma çok hoş gelir bu 3 kız ismi favorim
Dusuncelugebe45 Ezgi05 ya sormayın vallq bende çok seviyorum ismiyle büyüsün yavrular 🙏🙏 O kadar kararsız kaldım ki hoş olduğu kadar dalga geçilmeye, gülmeye müsait bulacak insanları düşündükçe vazgeçeseom kendi icimde ona Destina desem ama ismi farklı olsun diyorum Bende Umay ismine bayıliyorum kesinlkle 😊🙏🥰
Dusuncelugebe45 Ezgi05 ya çok güzel ama bazı sitelerde yorum okudum işte dandini dandini bazıları da bar vb.tarzi ondab ne bilim herkes iyi düşünmüyor herkese begndirmek de zor tabi bilemedim yani 😊
Gizeem3535 Dusuncelugebe45 kulağa hoş geliyor evet ben izmirde oturuyorum burda ünlü bir falcının adı o banada o yüzden onu çağrıştırdı
Nil_ Destina,Lavinya,Elfida,Tuana isimleri şarkılardan dolayı hep hoş gelmiştir kulağıma.benim Bir kızım var Melisa bu kez kız olursa eger bunlardan birini koymayı isterim 😊
gokcecan Bugnlerde pişik kremi araştırdığım için olmalı ki desitin pişik kremi sandım öyle açtım burayı 😅😅 Madem değişik türkü ismi istedin benden sana öneri leylifer : gece ışığı :) kendimi affettiriyim dedim desitine karşı 😂
Dusuncelugebe45 Torro canım iyi bayramlar ben yazmak istedim de dün firsatim vardı sende Sonra Umay ismini de sormak istedim bende fikrimi değiştirmezsem koyucam Umay için pratik zekalı ,geçmişte yaşadığı üzüntü sıkıntı unutmaz dedi olumsuz bişey demedi 💖🦋🥰 ben yine de diyeyim dedim çok güzel isim gerçekten 🌼