Dusuncelugebe45 Evet, tarifsiz bir şiir gerçekten, ama hangi duygu sizde baskın o önemli :) Ben bu tür şeylere çok önem veririm, bana neyi çağrıştırdığına. Mesela Dolunay ismini de çok severim ama gece ve bir yandan karanlığı çağrıştırır, içim ısınmaz.
Ben de bir kız bebek bekliyorum, ismi Umay olacak inşallah 😊 tamamen anlamından çıktım yola. İçinizi ferahlatacak, acaba dedirtmeyecek bir isim çıkar umarım karşınıza 😊🙏🏽🙏🏽