dilara92 Ben de banka calısanıyım.1 hazirana kadar uzatmışlardı en son iznimizi.Daha fazla uzatacaklarını düşünmüyorum ama en azından bir 15 haziran olsaydı biraz daha rahatlasaydı ortalık.
berfunya symslmz 27 mayısta dönüşüm bitiyormuş bizimle ilgili bi durum var mı biliyor musunuz? Aynı kurumdayız
Berna35 Bende jandarma astsubayın bizde de geri çağırmadı ama herkesin beklediği bayramdan sonra yavaş yavaş normale dönmesi