grmz31 Arkadaşlar bizim kurumda idari izinden çağrılan oldu ama daha hafif rahatsızlığı olanlardı ben hamilelikten dolayı halen idari izinliyim var mı kurumlarınızdan geri bildirim idari izinlerin ne zaman biteceğiyle alakalı ??
Merbe61 grmz31 eşim de kamuda izinleri bugün bitti iş başı yaptılar tarım bakanliginda mühendis tüm herkes başlamış hamileler kronik hastalar vs.hepsi gelmiş
Rukiye58 grmz31 bende çalıştığım kurumu aradım ne zman başlıycaz haber varmı dedim bayramdan sonra herkes normal düzende başlıycak ama hamile ve kronik hastaların net değil cumhurbaşkanın açıklamasını bekle dedi
Nils grmz31 bugün yarın yazı gelir bayram sonrası en geç 1 Haziran iş başı gibi gözüküyormuş normal sisteme geçiş
symslmz Ben maliye personeliyim bizde haziran ayı için tekrar liste yapıyolar dönüşümlü gelindiği için. Demek oluyo ki idari izin durumu da haziran ayı için uzadı
berfunya symslmz herhangi bir yazı gelmiş mi buna dair bilginiz var mı? Ben idari izindeyim bence en son kronik hasta ve hamilelerin durumuna bakılmalı, dairede herkesin dilinde bayramdan sonra dönüşüm bitecek lafı dönüyor.😭
grmz31 Benim kurumdaki listede Haziran görünüyor ama belli olmaz tabi :) çalışmayı özledim 😊 istanbul emniyetten dönüş alan oldu mu bilen varsa?
Tubadgn Bende adalet bakanlığı personeliyim herhangi bir yazı gelmedi Haziran ayında da idari izinli oluruz diye düşünüyorum
berfunya symslmz 27 mayısta dönüşüm bitiyormuş bizimle ilgili bi durum var mı biliyor musunuz? Aynı kurumdayız