Minikpatiler Sezensu 0-6aymı aldın yani şu Emzik konusunu anlayamadım 😂 yenidoğan için yok bibs de göremedim
Sezensu Minikpatiler Yenidoğan ile 0-6 aynı canım emzikler yeni doğan diye ayrılmıyo onu doğar doğmaz verebilirsin
Minikpatiler oygenkubra müşteri hizmetleri yanıt vermiyor ve iade oluşturamıyorum hata veriyor sürekli
Eda06 Minikpatiler valla bende bibsten aldım sebibebinin etiket linkinden almıştım onun çocuğuda bibs kullanıyo ve kendi üretim yerinden aldım orijinal fatura falan gönderdiler çünkü
Zeynep_35 Minikpatiler ben trendyolfan aldım yanlıs yollamıslardı arkadasımda sorun olmadı urun orjınal di ınstagramda bakarsanız bı ck sıtede var
semdem1 Minikpatiler aaaa kötü olmuşş 🤦🏻♀️ Orjinal kutusuyla geliyor emzik ben bir sıkıntı yaşamadım