Zeyn7 Eşim almış ananas kayısı yiyorum bir etki etmedi ananas tuvalete çıkartıyormuş eşimde almış ben baktım netten düsük felan diyor
AybarsMomy Zeyn7 bana sağlık ocağında ki ebe ananas çok fazla tüketme rahimde açılma yapar demişti. Çok da severim normalde hamileliğimin başından beri hiç yemedim o öyle deyince soğudum galiba 😂 canım hiç çekmedi . Canın istiyorsa ye ama herşeyin fazlası zarar ☺️
Zeyn7 Mutlu_hamis maydonoz yiyorum ama öyle bir Demet degil tabiki doktorum çok zararı olmaz dedi maydonoza
zeynepdemirtaserol Ben hamileliğimin ilk üç ayında sürekli ananas yedim düşse benim bebeğim düşerdi🙄 Tabi ben bunu bilmeden yedim. Siz yine de az tüketin tedbir almakta fayda var
Aygul01 Zeyn7 ya arkadaşlar Allah’ın verdiği hangi nimet bize zararli olabilir. Okudukça maydonoz mu 🤦🏻♀️ Ananas mi🤦🏻♀️Dedim… mEvet öyle derler ama bilimsel olarak dusuk yaptığının hic bir kanıtı yoktur. Siz hiç araştırma yapmıyormusunuz 🙄
Zeyn7 Aygul01 eşim kabızlıga iyi geldiği için almış dhaa önce hiç yemedim açıkçası internetten baktım hamilelikle yemeyin açılma yapıyor a vitamini fazla yazıyor acaba yiyenler varmı ne kadar yemiş merak ettiğim için yazdım yoksa maydonozu yiyorum koca bir Demet yemiyorum
Fesal Zeyn7 bende ilk zamanlarımda çok fazla yedim. Öğrendikten sonra haftada bire indirdim ama sonradan ağzımı kanatmaya başladı yememem gerektiğinin sinyalini aldım artık yemiyorum bi kaç ay sabredebiliriz diye düşünüyorum :)
Tontinimontin Zeyn7 ben doktora sordum ananası bi sorun plmaz dedi ve ilk dönemlerde çok yemiştim günde 1 2 dilim yiyordum bi şey olmadı çok şükür
Dilara22 Zeyn7 maydanozun suyu düşük yapar ve yemeklerde salatalarda maydanoz yiyoruz bir sıkıntı etmez anlayacagin. Sen sadece az tüket bir sıkıntı olmasın
Betim Zeyn7 ananas doğumu kolaylaştırıyor açılmayı sağlıyor diye biliyorum bir iki dilim yersen niye zararlı olsun bi ananasın hepsini yeme tabiki 😂maydonoz da aynı şekilde neymiş düşük yaparmış hayır öyle değil az az yiyebilirsin ☺️☺️
mermaid-nm Zeyn7 Ben iki güne bir dilimin yarısını yiyordum canım çektiği için nette yazılanları okuyunca soğudum açıkcası meyvede bol zamandayız daha risksiz meyveler tercih edebilirsiniz boşa içinizde kuşku kalmasın
Aygul01 Zeyn7 tabi ki ama bu ananas içinde geçerli bi oturuşta mesela koca ananası yersek zararli olabilir hiç olmasa bile kan şekeri icin. Herseyin fazla zarar bacım. Ama 2,3 dilim ananastan ne olacak ki☺️ Bende yedim en sevdigim meyvelerden diyebilirim.
Yasemin00 Zeyn7 Tatlım zaten yicen birkere imiş . Bende yedim bikere bişiy olmaz merak eteme içinide karartma evet öle bir sölenti var ama aşırısını yemedigin sürece oda .Birde maydonozu ve dere otunu da abartmadıgın sürece sıkıntı yok yani ben her sabah maydonoz ve dere otu severek yerim oda abartmadan 2.3 dal bişiy kahvaltıda severim yemeyi ben yesillik abartmamak kaydıyla tabi 29+5 çok sükür simdilik iyiz biz hatta dün akşam ciger bile yedim yani abartmadıgın sürece sıkıntı yok canım korkma
Busrababacan61 Zeyn7 abartmadığınız sürece her meyve yararlı dedi Pazartesi günü doktora sordum her meyveden ye ama abartma dedi sizde öyle yapabilirsiniz bende 3-4 aylıkken meyve çok aşerdim yedim açıkcası çok şükür 38 haftaya geldik