gmzee_90 valla özel muaynaneye gidiyodum ben hastaneye değil benim doktorum baya rahattı açıkçası tansyonum 15/9 16/9 cikiyodu bişey olmaz diyodu küçük tansyon yükselmedigi sürece en son ilaçlar fayda etmedi küçük tansyon 10 olunca kontrrole gittim bebek gelişmemiş kafası bitek uyumluydu haftasına vücudu iki hafta gerideydi 35, hafta doğum yaptım 2.205 kilosuydu 10 günde hep zayıfladı şimdi kilo almaya basliyo biraz beslenmesini kendisi yapamıyor diye tutiuyolar hala kuvezde hiç göremedim yasak virüs yuzunden