Burcuyyy manuel kadar doğru ölçmeyebiliyor her zaman ama 13 bile olsun istemiyorlar tansiyon biliyorsundur ben sans eseri kontrolde 15 9 oldugunu ogrenmistim suan ilac kullanıyorum mesela. gebelik zehirlenmem var sende de illa vardır birşey demiyorum ama imkanın varsa gidip gözükmekte fayda,var diye düşünüyorum