Fatma-cnr06 Marryy yok allaha sukur kabızlık hıc yasamadım metobolızmam gayt duzlınlı calısyor. Sende az almıssın cok sayılmaz yanı 🤙
Fatma-cnr06 Deletedmom337 Insallah doğumdan sonra gecer kuzum benm daha hc bırseyım yok. Krem vs hc bırseyde kullanmaya baslamdım cunku yok dıye
Fatma-cnr06 Sirkencubin evet bebegımın gelısmıde allaha sukur ıyı. Sanırım ıc karnım asırı genıs. 7 aylık oldum. Elım karnımda fto zar zor cekeneblıyorum cok bellı olmuyor cnku
Fatma-cnr06 Miniksusam93mr Bende hıc zorlanma yok. Zorlanılcak kadar buyuk deıl cunku bakalım 30 dan sonra buyucekmı
CgdmZtrk Fatma-cnr06 daha 6.5 aylık hamilesiniz. 31. Haftada 7 aylık oluyor. Ozamandan sonra büyüyor zaten karın.
Fatma-cnr06 CgdmZtrk Bana bu haftaya gelenekdar cok dedıler 5 aydan sonra buyuyor falan gbı seyler ama. Aynı deyısk bırsey yok baklım. 7 ayın ıcındeyım doldrmamıs olarak gornuyorum uygulamada ondan 7 yazdım
EmineTavan Fatma-cnr06 benim füzeyi sana atim de karın gör 😂 37. Hafta dayım karnım büyük değil ama uzunluğu neredeyse 5 metre
simkay Fatma-cnr06 canım benımde öyle bende 7 aylık hamıleyım bence şanslıyız bebegının gelısımıde normalse hıc takılma ben 52 kıloyla hamıle kalmıstım
Emine_Leyla cokkasmabeabi canm bende 35+4 bi haftadır falan kasinjyor öncesinde bişey yoktu bi baktım bende çatlamıştım halbuki etim esnek daha önce kilo alıp verdiğim için çatlamam sanıyordum simdi zeytinyağı kullanıyorum akşamları
cokkasmabeabi Emine_Leyla benim hiç kasinmadi. Son aylarda tik oldugu için göbeğimi açıp severdim esim farketmisti 🤣