Rabia30-Adem Wonderanne zaten 3 günüm geçmişti beta 36 çıkmıştı iki günde bir yükselme oldu ondan olabilirmi acaba
Wonderanne Rabia30-Adem büyük ihtimalle ben bir haftadan fazla geçince test yaptım idrar testi 3 snde çift çizgi çıktı kan verdim birkaç gün sonra 10.000lerdeydi değer 6 haftalık kadar denilince gittim doktora büyümüştü yani bebeğim duymuştuk o yüzden