Rabia30-Adem Kızlar 6+6 günlük hamileyim çok şükür keseyi gördük ama kalp sesini duymadık haftaya yine gidicem kalp sesini duymak için inşallah duyarım sizler ne zaman duydunuz acaba buda bebeğimin ultrason resmi 🌸🤗🤲
Mrym-yldrm Rabia30-Adem masallah 🧿 rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin 😇bende bugun gidicem insallah cok heyecanliyim. 🥰 bu arada 7+3 olduk 💕
[silindi] Rabia30-Adem Bende keseyi bile göremedim canım 3 haftalık olduğu için haftaya inşallah görebilirim 😊
Rabia30-Adem Mrym-yldrm maşallah canım Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın inşallah 🤲🌸 kalp atışı için bugün mü gidiceksin
ygmurnurd Rabia30-Adem bugün gidicem canim 6+4 olduk inşallah duyarım Allah bebeğini nazarlardan korusun inşallah kuzum🥰🙏🏻😘♥️
Tugce1803 Rabia30-Adem alttan bakılsa duyulurdu bebek kaç cm kese kaç onlar yazmıyor doktor bilgi verdi mi
Tugce1803 Rabia30-Adem ben çok meraklıyım böyle şeyleri sormaya🙈hayırlısı olsun haftaya duyarsın inşallah☺️
ygmurnurd Rabia30-Adem demekki doktorların bildikleri vardır canim riske atmak istememiştir hayırlı olsun tekrardan :)