Kelimeleringucu Damlaustglu teşekkür ederim canım sanırım tek yol eşimle konuşmak çünkü onuda yoruyorum kendimide umarım anlar beni
NisaMomy Kelimeleringucu tabikide canım şu an en kutsal şeyleri yaşıyoruz, niye kendimize zehir edelimki😊 hormonlarımız tabiki bazen coşacak ama önemli olan bizim sakin kalıp atlatmamız🤣yavrularımızı alınca kucagımıza inşallah hepsi geçecek😇
Kelimeleringucu Kızlar hepinize çok teşekkür ederim gerçektende tek olmadigimi anladim, umarim bu günlerde çabuk gecer ve bebişlerimize sağ salim kavusuruz hepimiz
Twinksmom Kelimeleringucu Edemiyorum bebekleride kabullenemedim 7 ay bitiyor hala bi tuhafım yardım alıcam doktordan🙏
Kelimeleringucu Twinksmom doktorun önerdiğini benimlede paylaşırmısın lütfen canım? Merak ettim acaba doktor ne önericek
senemyavas Kelimeleringucu inşallah işe yarar canım benim sen yalnız değilsin merak etme sen iste burdaki herkes yardımcı olur konuşur seninle 🌺🌺🌺
esrAlp Kelimeleringucu sabah aşkı memnunda Firdevs hanım bihtere atlıkarıncalı müzik kutusu verdi ona ağladım🤣🤣ben genelde haberlere çok hassaslaşıyorum hamile ilken😅
hayta16 Kelimeleringucu çoğu hamilede var bence.bu durum son haftalarda bende daha çok geçende eşimle şakalaşırken ağlamaya başladım hemde ne ağlamak adam napcağını bilemedi çünkü anlayamıyorlar ama bu dönemlerde normal hele bu kadar eve kapalı kaldık psikolojimiz.daha çok etkileniyor o yüzden akışına bırak çok ağlama olmadığı sürece ağlamak stresi azaltığı için iyi bile sayılabilir