Kızlar aşırı duygusal olmuşum son zamanlar, 23+6 haftalık hamileyim bir gün normal oluyorumsa diğer gün duygusalım, bu gün pasta için ağladım, kızgınken eşimi günahkar buluyorum ama sakinleşince abartdığımı anlıyorum, en kötüsü ise hıç kimse bana destek olmuyor, yalnız his ediyorum kendimi ölmek istiyorum bazen. Bu duygusallıkla sizler nasıl baş ediyorsunuz acaba? Ne yapmalıyım kendimi bir az daha kontrol ede bilmek için? Bu konuları konuşacak hiç kimsem yok