Ozgee11 Nesrin54 bende onları gördüm süngerleri oynuyor yazmışlar yorumlarda hep. Siz rahat ettiniz mı
Nesrin54 Ozgee11 yıkama yaparken sungerlerini cikarman gerekiyor Cıkabiliyor. Ben pentininkilerden memnunum Sungeri cıkarıp, gögus pediyle bile kullanilabilir🥰
BusraDevlet83 Ozgee11 Takip edin gelir. Yada Trendyol, N11′e bakın. Ben 85 takiyorum normalde, 95 aldım.
El_Ebruli Ya kızlar bu sütyen ve atletten kaç tane almak lazım ki. Devamlı değiştirme durumu oluyor mu?🤔
Nesrin54 El_Ebruli ben sadece emzirme atleti aldm, bir siyah bir gri bir beyaz aldm kiyafete gore tercih ederim die😍
Yeliz1905 Ozgee11 evet süngerli benimki bende ilk defa kullanıyorum çok rahat suan normla beden xl ama bunda 2xl oldu .