Ozgee11 Marka olarak önerisi olan var mı kızlar ? Emzirme dönemi için rahat kullanabileceğim birşey arıyorum. Kapsız olarak birer tane sütyen ve atlet aldım ama pek güzel durmuyor göğüslerim de küçük 🤷🏻♀️
BusraDevlet83 Ozgee11 E bebekte kaplı sütyen var. Bakin isterseniz. Ve ben Trendyol’dan iki adet emzirme atleti aldım.
Nesrin54 Ozgee11 bende pentinin sporcu atletleri var onlari kullanacagm Sütyen almadm Önlerinde cıkarılabilir süngerleri de oluyor
Eda06 Ozgee11 benimkini bulamadım ama https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Sutyen/4048387/671656 buna bi bak istersen süngersize benziyo
Eda06 Ben lcwdan aldım iki tane süngerli demiri falan yok arkası atlet şeklinde çok rahat ve 25 tl gibi komik bi rakamı vardı sanıyorum
Eda06 Ozgee11 valla ben bilmediğim için sordum canım 😂😂 ama süngersizlerde vardı bence oraya bi bak gerçekten çok uygun
Eda06 Eda06 benimkini bulamadım ama https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Sutyen/4048387/671656 buna bi bak istersen süngersiz bez şeklinde sanırım
Yeliz1905 Ozgee11 evet süngerli benimki bende ilk defa kullanıyorum çok rahat suan normla beden xl ama bunda 2xl oldu .
Ozgee11 Nesrin54 bende onları gördüm süngerleri oynuyor yazmışlar yorumlarda hep. Siz rahat ettiniz mı
BusraDevlet83 Ozgee11 Takip edin gelir. Yada Trendyol, N11′e bakın. Ben 85 takiyorum normalde, 95 aldım.