Burada okumuştum, göbeğinin üstüne buzlu soğuk bir şey koyduğunda (mesela buzlukta dondurduğun içi dolu plastik su şişesi) Bebek kendine daha sıcak yer aramak İçin hareket ediyormuş. Ben de de böyle bir durumdayken yapmıştım ve Bebek o zaman hareket etmişti. Çikolata yediğimde hareket etmedi mesela ama dondurma yediğimde Deli gibi vurmaya başlamıştı.
Bu arada önceleri benim de hareket etmiyor diye düşünüp korktuğum ve acile gittiğim zamanlar oldu ama ultrasona girdiğimde Bebek hep hareket etti, kalp atışları normaldi. Doktor da bana çok yorgun olduğun zamanlarda hareketleri hissetmeyebilirsin demişti. Yanına uzan, tatlı birşeyler ye yada soğuk bişeyler iç elini karnına koy bir süre sonra hissedersin demişti. Tabi sen gene de bunları yap olmazsa da doktoruna görün mutlaka herkesin aynı olmayabilir 🙏🏻