Güzel anneler bende hamile kaldıktan sonra tüylerim dökülmeye ve azalmaya başladı afedersiniz genital bolgem bitti resmen bı kaç tüy elime geliyor o kadar doğumdan sonra cikarmi acaba tekrar hormonlardan dolayı demişti doktorum çıkabilirdi çıkmayabilir de dedi kesin bişey diyemem dedi inşallah çıkmaz😁 böyle bı durum yaşayan varmı çok merak ettim