Merry_8 ipeginannesi evet canım çok pahalı bende pamuk olduğu için 2 tane sipariş ettim🙈 ama bebislerimize herşey değer annesi😍😍
Senaydin93 ipeginannesi 270 liraya almıştım . Dükkan tarzı bir yerden aldım açıkçası . Tanıdığım güvendiğim yer