ipeginannesi Bebeğinize nevresimleri hangi markadan aldınız hanımlar? Ben bi türlü içime sinen bir şey bulamadım. Çok renkli boyalı bir şeyler istemiyorum. Pamuklu sağlıklı olsun yeter
Esensena ipeginannesi english home dan aldım cuma sipariş verdim bugün elime ulaştı henüZz kullanmadımm
Serifeisitmir ipeginannesi Ben burdan aldım gayet güzel pamuklu https://instagram.com/deardeerlove?igshid=tktsfntcg9qd
Serifeisitmir Gul_dem92 500 e aldım canım ben öyle çok ucuz değil malesef bende tek takım aldım ama çok güzel geldi trendyol da da var firma belki orda indirime gidiyordur bakamadım ama hiç
Senaydin93 ipeginannesi 270 liraya almıştım . Dükkan tarzı bir yerden aldım açıkçası . Tanıdığım güvendiğim yer
ipeginannesi Merry_8 chakranın ürünler çok güzel görünüyor ama çoook pahalı diye değer mi dedim ama değerse alırım valla ben de 😀
Kbrakbra ipeginannesi hepsiburadadan ozdilek ve taç inkini aldım çok memnunum. Yıkadım utuledim hiçbirşey olmadı
ipeginannesi Kbrakbra kendi nevresimlerimde taç karaca home kullanıyorum memnunum. Bebek için de bakayım o zaman 🙂
Brokoli ipeginannesi annemin dikis makinesi olan arkadasi var. gonlumuze gore desenli, pamuklu kumaslar sectik, annem de arkadasina diktirdi takimlari kuzum
Merry_8 ipeginannesi evet canım çok pahalı bende pamuk olduğu için 2 tane sipariş ettim🙈 ama bebislerimize herşey değer annesi😍😍