Yeni çatı muayenesi oldum normal doğum istiyordum hep ancak çatımın bir tarafı çok dar çıktı kilo almaya devam ederse normal çok zor olur dedi doktorum omuzu çıkabilir dedi ve fazla dikişin olur yapamazsın demiyorum ama zor bir doğum okur dedi Kararı eşim ve bana bıraktı bende riske atmak istemiyorum sanırım sezeryan olacağım 🙄