Miranmiray Arkadaşlar 35 hafta 2 günlük hamileyim. Dün çatı muayenesi oldum ama hiç acımadı bundan kaynaklı mı bilmiyorum ama dün akşamdan beri karnımın alt tarafı çok ağrıyor sancılanıyor. O arada tabi büyük tuvalet ihtiyacım varmış gibi hissediyorum ama lavaboya girince yok ama bu sancı nasıl geçer bilmiyorum yaşayanın ız varmı ne yaptınız nasıl geçti
Wonderanne Miranmiray benim.her zaman var o ağrılar 30+2yiz o yüzden bir şey diyemicem muayeneden dolayı olabilir canım
[silindi] Miranmiray Bende 35+4 haftalığım dün geceden sabaha kadar aynı ağrı bendede vardı baya sancılı bişey çok şükür şimdi yok kendiliğinden geçti nedir bilmiyorum
Esraorhan Miranmiray benımde öyle 36 olduk, sanki ishal olmuşum gibi karnım ağrıdı, nst de sancı çıktı normal dedi doktor, sonra alt karın kasık ağrım oluyor 2 gündür akşama geçiyor, bebek hareketi normal olunca çok dikkate almadım açıkcası
Ygmroglcn Miranmiray canım bu saabah aynı sancılarla hastaneye gittim bel ve kasık ağrısı sanki büyük tuvaletim varmış gibiydi hafif sancılarım çıktı sıklaşmaası için eve yolladılar daha çok azdı çünkü açıklığımda yok malesef kanama su gelmesi olursa ya da sancın artarsa gel dediler hakkımızda hayırlısı bekliyorum bence sende bir doktora görün
Wonderanne Miranmiray doktoruma dedim kasıklarım kasiktaki kemik çok ağrıyor erken değil mi normal mi dedim olabilir normal dedi bana senin doğumun daha yakın bence normaldir yani birde muayene yapmıştır bence diye düşünüyorum
Miranmiray [silindi] Gaz sancısına benzer gibi ama öyle değil bir türlü anlam veremedim ara sıra girip çıkıyor ama o arada da çok acı çekiyorum duş aldım ama yine geçmedi off😣
Miranmiray Esraorhan Bende dün nst ye girdim ama sancı çıkmadı çatı muayenesi yaptı açıklıkla yoktu aceba muayeneden dolayı mı oldu bilmiyorum ki 😑
[silindi] Miranmiray anladim canim Allah yardimcin olsun istersen bi doktora git derim ne olur ne olmaz için rahat eder benimde o şekil bazen ağrılarım oluyor çok şükür devam etmiyor
Esraorhan Miranmiray sanmam muayeneden dolayı olacağını, zaten 1 dk bile sürmüyor, yani benımki öyle oldu, bol su iç, idrar yolu enfeksiyonu filan olabilir canım
Miranmiray [silindi] Allah razı olsun canım doktora yarın gidicem inşallah söylerim ama devlet olduğu için gene kessin normal diyip grçiştirecek😪
Miranmiray Esraorhan Evet canım normaldede enfeksiyonu var ağrılar enfeksiyonda olabilirmi ki enfeksiyon ağrı yaparım vücüda bunu bilmiyordum
Esraorhan Miranmiray enfeksiyon kasıklarda ağrı yapar hatta ilerlerse böbreklere doğru belinde de yapar
Miranmiray Ygmroglcn Canım dün gittim çok ama çok az sancım çıktı ama normal dedi açıklığıma baktı ama açıklıkla yoktu. Öyle boş boş gidip geldim ne olduğunuda anlamadım bu sabah gene tekrarlayonca buradaki arkadaşlara bir sorayım dedim yarın Gene gidicem inşallah hayırlısı olsun sen kaç haftalık sın canım