Sevcandumaan Zuzum24 ayrıca bayan değil kadın ☺️ Kadın kelimesi kibarlaştırma amacı güden bir kelime değil 😉
Sevcandumaan Serciko benim de hep hayalim vardı oğlum olursa adının ATA olması ile ilgili 🙏🏼 Çok şükür ki oğlum olucak ve doğduğu andan itibaren ATA sevgisini adıyla öğrenerek yaşayacak 💙
Zuzum24 Sevcandumaan ne güzel. Adıyla yaşasın. Bende tayyip mutlaka koymak istedim oğlum olursa diye inşallah nasip olur
fatmanurkorkmaz1806 Zuzum24 oğlumun ismi Cihangir çok beğenerek koyduk şuan 11 aylık şimdi kızıma hamileyim bizde ona isim bulamaiyoruz
DerinAy Zuzum24 bence tayyip kesin no’da diğeri daha iyi. Kaan şeklinde kullanırsanız yurt dışına gittiğinde daha kolay olur. Çünkü ğ harfi türkçe bi karakter ve çoğu dilde karşılığı yok.