Gulanelis eger bi sorun varsa riske atma. Sezeryan yaptır. Benim eşim doktora ısrarla normal dogum istiyoruz diyor. Sanki kendi dogurucak. Ben 37+2 oldum. 38 benimde hayalim☺️ Artık okdar halsiz yorgun bitkinim ki biran önce doğsun istiyorum. Forumda bakıyorumda normali bekleyip 40+5 gören var😬😬 ufacık bişey dese doktor tamam sezeryan yapalım dicem ben☺️