Gulanelis Kızlar bugün yine kontrolüm vardı çok şükür her şey iyiymiş geçen perşembe gitmiştim o zaman bebişimin kilosu 2265 ti bugun 2460 olmuş boyuda 1 cm uzamış 47 cm olmuş 5 günde 195 gram artış az mı çok mu bu konuyla ilgili bilginiz var mı? 🤗
Gulanelis Hahhsueoe haftaya yine çağırdı ama tatil olduğu için 27 Mayısta gideceğim canım ben 32 den beri 1 hafta arayla gidiyorum her hafta nstye bağlıyor
Hahhsueoe Gulanelis hıı anladım canım bende en son 28 de gitmiştim bu cuma tekrar gidicem 33 olucaz acaba nstye bağlarmı merak ediyorum
Tuba3466 Gulanelis her hafta 200 koy üzerine hatta son haftalar daha fazla alıyor die biliyorum. Bence iyi kilosu gayet. Bu arada bende 34+5 im şu an perşembe kontrolum var bakalum ne diyecek. En son 2 hafta once gittiğimde 2130 du. Uyumlu demişti doktor.
Gulanelis Tuba3466 Beni neden bağlıyor bende anlamadım ama hastaneden çok memnunum nst ücreti alınmıyor ve tertemiz hiç koku yok saat 9 u 5 geçe aradım dedim ki 10 dk sonraya randevu almak istiyorum aldım gittim 20 geçe yetiştim ilk hasta bendim direkt bekletmeden aldı beni bayağıda kaldım içeride
Tuba3466 Gulanelis iyi bişey baglaması bence 31 de bagladı beni sonra 33 de baglamadı perşembe 35 oluyorum 1 hafta da onden gidio buyuk ihtimal nst der. Hafif agrım oluyo. Bizimki ücretli malesef ekstra ücret alıyorlar
Duyguylmz Gulanelis benim 34 de 2650 di çok iri bebek 2 hafta önden gidiyor dedi. Bu durumda sizinki normaldir. ☺️
Gulanelis Hahhsueoe Duyguylmz Bu arada doktorum 40 haftaya kadar bekleriz falan dedi kızlar tansiyon sorunum çıktı 15 16 ya cıkıyor ama ilaç kullanıyorum tansiyonun oynarsa daha erken alabiliriz dedi ama ben hep 38 diye hayal etmiştim zaten isteğe bağlı sezaryen olmak istiyorum 40 hafta gözümü korkutuyor 🤷♀️😣😞
Duyguylmz Gulanelis eger bi sorun varsa riske atma. Sezeryan yaptır. Benim eşim doktora ısrarla normal dogum istiyoruz diyor. Sanki kendi dogurucak. Ben 37+2 oldum. 38 benimde hayalim☺️ Artık okdar halsiz yorgun bitkinim ki biran önce doğsun istiyorum. Forumda bakıyorumda normali bekleyip 40+5 gören var😬😬 ufacık bişey dese doktor tamam sezeryan yapalım dicem ben☺️